نوبرگ NOBARG
اطلاع رسانی فرهنگی و هنری

سعید معزالدین در گفتگو با خبرگزاری تسنیم 

خبرگزاری تسنیم:متن این هفته پرونده «ایران، جان پاکستان» ؛گفتگو با سعید معزالدین، رئیس خانه فرهنگ ایران در لاهور و کارشناس مسئول فرهنگی امور بین الملل در اداره کل آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است. سعید معزالدین از چیزی به نام خودسانسوری و محافظه‌کاری سخن می‌گوید.

 «فرهنگ، سیاست، جمهوری اسلامی»/ پرونده «ایران، جانِ پاکستان»ــ‌ـ ۲۲/سعید معزالدین:
«خودسانسوری»، بلای دیپلماسی ایرانی/اعتراض پاکستانی‌ها به معرفی امام(ره) به عنوان یک شاعر
خبرگزاری تسنیم:متن این هفته پرونده «ایران، جان پاکستان» ؛گفتگو با سعید معزالدین، رئیس خانه فرهنگ ایران در لاهور  و کارشناس مسئول فرهنگی امور بین الملل در اداره کل آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی . معزالدین از چیزی به نام خودسانسوری و محافظه‌کاری سخن می‌"گوید


ادامه مطلب...
ارسال توسط س.م S.M

تحلیل و بررسی «دهلیز»

«دهلیز» فیلم مهم این روزهای سینمایی ایران، در ادامه مسیر «سینمای اجتماعی نوین»، تصویری تقریباً واقعی و بدون پردازش از اکثریت آدم‌های معمولی جامعه ماست. آدم‌هایی که ادعای قهرمان بودن ندارند، مشکلی برایشان به وجود آمده است و به هر در سالمی می‌زنند که مشکلشان را حل کنند.«سلامت و امید» مهمترین شاخصه‌های فیلمی به‌نام «دهلیز» است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:تحلیل دهلیز,
ارسال توسط س.م S.M

عباس غزالی بازیگر مادرانه در گفتگوی صریح و دوستانه

عباس غزالی بازیگر نقش فرزاد در سریال "مادرانه" از برخوردش با افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند، صفت جوانمردی که این روزها در جامعه کم‌رنگ شده، نپذیرفتن نقش‌های سطحی حتی وقتی در تنگنای مالی قرار دارد، اینکه دلش می‌خواهد تهران و شلوغی‌هایش را با زندگی در شهرستان عوض کند، برنامه‌اش برای ورود به سینما و ... صحبت کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 شهريور 1392برچسب:عباس غزالی, بازیگر مادرانه,
ارسال توسط س.م S.M

پربیننده های رمضان، ماه عسل، دودکش، مادرانه

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی در مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده رمضان و تابستان سیمای جمهوری اسلامی که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم، غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری، سعید حدادیان، محمود کریمی، مداحان اهل‌بیت و مهدی فرجی، علی بخشی‌زاده، مجید زین‌العابدین و جمعی از مدیران وهنرمندان و عوامل تولید برنامه‌های سیما برگزار شده بود، گفت: در ماه رمضان سال جاری 3 هزار و 26 ساعت برنامه داشتیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:ماه عسل,دودکش,مادرانه,
ارسال توسط س.م S.M

تأیید ۳ شخصیت و مناسبت ایرانی برای ثبت در لیست جهانی مشاهیر یونسکو

نشست خبری کمیسیون ملی سازمان یونسکو با حضور محمدرضا سعید آبادی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، عبدالمهدی مستکین مدیر بخش فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو، محمدرضا درویشی موسیقی‌دان، آهنگساز و پژوهشگر و احمد پاکت‌چی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و عضو وابسته به مطالعات جهانی دانشگاه تهران برگزار شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:یونسکو,
ارسال توسط س.م S.M

"دهلیز" به روایت بازیگران

یکی از فیلم‌هایی که این روزها در سینماهای کشور روی پرده رفته و توانسته نظر مثبت مردم را به خود جلب کند "دهلیز" است که اولین تجربه سینمایی بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردان محسوب می‌شود. این فیلم که موضوع قصاص و دیه و در نهایت گذشت را محور موضوعی خود قرار داده است، گرچه فیلم پربازیگری نیست ولی بازیگران آن به ویژه ایفاگران نقش‌های اصلی آن حضوری متفاوت از کارهای قبلیشان را رقم زده‌اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:دهلیز,رضا عطاران,هانیه توسلی,
ارسال توسط س.م S.M

پرفروش‌‌های سوره مهر در مرداد ماه

«گرگ‌سالی» و «کالک‌های خاکی» در صدر

پرفروش‌ترین آثار انتشارات سوره مهر اعلام شد که بر این اساس مطابق ماه‌های گذشته آثار منتشر شده در قالب خاطرات از استقبال خوبی نسبت به دیگر آثار مواجه بود. از میان آثاری که در این قالب به چاپ رسیده‌اند، «نورالدین پسر ایران» خاطرات نورالدین عافی از روزهای دفاع مقدس و بعد از آن «پایی که جاماند» خاطرات سیدناصر حسینی‌پور بیشترین استقبال را در مرداد ماه داشته‌اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گرگ سالی,کالک های خاکی,سوره مهر,
ارسال توسط س.م S.M

به بهانه بازپخش قصه های مجید

سریال به‌یادماندنی «قصه‌های مجید» با هنرنمایی زنده‌یاد پروین‌دخت یزدانیان‌، مهدی باقربیگی‌ و جهانبخش سلطانی قرار است از شبکه تماشا باز پخش شود. به این بهانه به سراغ یادآوری بخشی از خاطرات این سریال کرده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.م S.M
آخرین مطالب